Tilmeld     Glemt kodeord
Forums
Bestyrer: Thomas, Borrlander
Ophavsmand Indlæg
-yde-
fre mar 12 2010, 08:05
Registeret medlem #771
Oprettet: fre mar 12 2010, 12:09
Sted: holstebro
Hej alle fædre.

for godt fire uger siden kom min kone til mig og sagde hum ikke havde følelser for mig mere og hun ville skilles. vi har før snakket om parterapi og jeg var så dum dengang at sige til camilla at så kunne vi lige så godt blive skilt og set i baksoejlet meget dumt. vi tog til parterapi og det viser sig at det går 1½år tilbage hun begyndte at miste tilden følelser og hvad der ellers hører til et forhold. men alt bunder så ud i at jeg har svigtet hende nogle gange og ikke støttet hende da hendes mor døede for to år siden. men efter vi havde været i terapi gik der nogle uger og så kom hun og sagde at nu kunne hun ikke mere og vi skulle stoppe terapien. jeg føler bare ikke jeg er færdig med at kæmpe endnu og mener stadig vi kan finde gnisten igen. sagen er så blevet at vi sælger huset og flytter hver for sig og så håber jeg jo på det bedste.

Majgaard
Tilbage til toppen
Thomas
søn mar 21 2010, 07:55
Stifter af ungfar.dk

Registeret medlem #1
Oprettet: lør jan 28 2006, 07:20
Sted: Stenløse
Det er desværre hvad der sker engang imellem, men en tid hver for sig kan også være med til at finde gnisten igen. Man ved jo ikke hvad man går af glips af før man har mistet det.!

Terapi giver jeg heller ikke meget for. Har selv prøvet det og det holdte kun i en uge eller to, så var den gal igen.

Til sidst men ikke mindst, så høster man som man sår
Tilbage til toppen
Hjemmeside

Gå til:     Tilbage til toppen

Syndiker denne tråd: rss 0.92 Syndiker this tråd: rss 2.0 Syndiker this tråd: RDF