Tilmeld     Glemt kodeord
Forums
Ungfar.dk - Portalen for fædre. :: Forums :: Generelt :: Samvær

<< Forrige indlæg | Næste indlæg >>
Samvær kontra arbejde..
Bestyrer: Thomas, Borrlander
Ophavsmand Indlæg
Bainster
tor feb 11 2010, 07:17
Registeret medlem #537
Oprettet: tir sep 25 2007, 09:46
Sted: Slagelse
Hej, jeg håber at i kan hjælpe mig lidt herinde..
Jeg står i den situation at jeg har en søn på 2 år med min ex-kæreste..
Jeg ser ham fast hver 2. weekend fre-søn. og har ham fra tid til anden også i hverdagene mellem dagpleje og sengetid..
Hans mor er på kontanthjælp og jeg er i lære + jeg har et efter-arbejde-job, bare for at få tingene til at løbe rundt økonomisk.. Derudover arbejder jeg for tiden, grundet vejret, i de weekender jeg ikke ser min søn..
Igår ringer min ex så og siger at hun har det dårligt og jeg er nødt til at have Mathias den næste uges tid.. Det kan bare IKKE lade sig gøre med mit arbejde.. Jeg er på snevagt fra kl. 03-21 (Skal stå til rådighed inden for 30 min.), og der er ikke mulighed for at få andre til at tage mine vagter simpelthen fordi vi ikke er nok i firmaet.. Hun ringer konstant og råber op om at jeg så skal afsige mig forældremyndigheden (delt), og grimme gloser om mig mangler heller ikke!
Er jeg virkelig en dårlig far fordi jeg ikke vil risikere mit arbejde fordi hun 'har det dårligt'??
Jeg har fri fra arbejde de weekender jeg fast har Mathias, og gu fanden ville jeg ønske jeg kunne se ham lidt tiere, men jeg er jo også nødt til at have et sted at bo (Og jeg lever yderst beskedent!!)...
Er min prioritering helt forkert?? Det får hun mig til at føle, men min fornuft siger mig det modsatte..

HJÆLP!!!!!!!!!
Tilbage til toppen
Thomas
tor feb 11 2010, 08:51
Stifter af ungfar.dk

Registeret medlem #1
Oprettet: lør jan 28 2006, 07:20
Sted: Stenløse
Hej Banister.

Jeg syntes du gør det helt rigtige.! Man skal jo også have lov til at leve! Uden arbejde = ingen penge = ingen mad, sjov ect. Moren er bare presset og med hendes udmelding/er kan hun da virke noget egoistisk og det er jo set før i andre tilfælde.!
Tilbage til toppen
Hjemmeside
Bainster
man feb 15 2010, 06:06
Registeret medlem #537
Oprettet: tir sep 25 2007, 09:46
Sted: Slagelse
Tak for det!!
Rart lige at få bekræftet at jeg ikke er helt galt på den, som hun mener!!!
Idag har hun så kontaktet mig og sagt at min afvisning af at risikere mit mit arbejde for at tage over med Mathias en uges tid har fået kommunen til at vurdere mig som for ustabil som værge og derfor vil de finde en aflastningsfamilie til ham, når hun har det dårligt....
Jeg fatter ingenting!!! Selvom jeg ikke ser Mathias så meget har vi et VIRKELIG godt forhold!!!
Har ikke droppet én eneste weekend med ham og har virkelig været der når jeg har haft mulighed for det!!!
Ville kommunen ikke have kontaktet mig før de traf sådan en beslutning?? Jeg er trods alt hans far, og vi har jo delt forældremyndighed!!!
Tror det er endnu en løgn i rækken hun fyrer af for at få mig til at hoppe på hendes ordre, så at sige...
Tilbage til toppen
Thomas
tor feb 25 2010, 03:58
Stifter af ungfar.dk

Registeret medlem #1
Oprettet: lør jan 28 2006, 07:20
Sted: Stenløse
Det er MEGET svært at få aflastning.! Jeg tror igen det er noget hun siger for at true dig, men jeg kan jo tage fejl. Så længer du overholder dine aftaler som er fastsat evt af statsamtet, så nægter jeg at tro hun kan få noget som helst hjælp mht. aflastning når hun prøver at bruge dig som argument.

Tag og ring ned på kommunen eller statsamtet og fortæl omkring alt det hun truer dig med ? og hør om der er noget i det
Tilbage til toppen
Hjemmeside

Gå til:     Tilbage til toppen

Syndiker denne tråd: rss 0.92 Syndiker this tråd: rss 2.0 Syndiker this tråd: RDF