Tilmeld     Glemt kodeord
Forums
Ungfar.dk - Portalen for fædre. :: Forums :: Generelt :: Generelt

<< Forrige indlæg | Næste indlæg >>
Victoria. Hvor er du...???
Bestyrer: Thomas, Borrlander
Ophavsmand Indlæg
villum24
ons feb 03 2010, 05:06
Registeret medlem #764
Oprettet: ons feb 03 2010, 04:48
Sted: Fyn
Hej alle sammen.
Jeg sidder i en situation som jeg har svært ved at overskue og kunne virkelig godt bruge noget hjælp.
I 2006 blev jeg far til en pige. Moderen og jeg gik fra hinanden inden hendes fødsel. Jeg har set min datter en enkelt gang og pludselig var hun tvangsfjernet fra moderen. Nu har jeg ikke set hende 3½ år. Jeg har snakket med moderen nogle gange for at finde ud af hvor hun er henne i verden men hun vil ikke sige noget og det vil det offentlige heller ikke. Jeg har prøvet alt men står helt i stampe nu. Nogen der har nogle gode råd til hvad jeg kan gøre?
Mvh Michael.
Tilbage til toppen
Thomas
tor feb 11 2010, 08:53
Stifter af ungfar.dk

Registeret medlem #1
Oprettet: lør jan 28 2006, 07:20
Sted: Stenløse
Hej Villum24.

Siger statsamtet at du ikke må få kontakt til dit biologiske barn ? Hvis ja, hvad bruger de som grundlag ?
Tilbage til toppen
Hjemmeside

Gå til:     Tilbage til toppen

Syndiker denne tråd: rss 0.92 Syndiker this tråd: rss 2.0 Syndiker this tråd: RDF