Tilmeld     Glemt kodeord
Forums
Bestyrer: Thomas, Borrlander
Ophavsmand Indlæg
djz2005
søn mar 15 2009, 01:51
Registeret medlem #156
Oprettet: lør jul 29 2006, 11:14
Sted: Nørresundby
Hej allesammen

Nu har jeg ikke været herinde i et godt stykke tid, men tænkte at jeg ville spørge herinde først hvis nogen der vidste noget om det.

Men jeg står i den situation at moderen til min søn skal giftes her til juli, og hun har den fulde forældremyndighed over vores søn.
Men ville høre om der er nogle der ved om hvad reglerne er for børnebidrag, om jeg stadig skal betale eller hvad jeg skal når der kommer en anden "forsørger" i huset...

ikke fordi jeg har noget imod at betale, men det kunne være dejligt lige at vide hvad der skal ske

Mvh. Jacob

Mvh. Jacob (djz2005)
Tilbage til toppen
Thomas
man mar 16 2009, 02:59
Stifter af ungfar.dk

Registeret medlem #1
Oprettet: lør jan 28 2006, 07:20
Sted: Stenløse
Hej Jacob.
Du kommer til at betale til søn bliver 18 eller 21 hvis de er under uddannelse og søger om det. Og det er også selvom de vinder i lotto.
Tilbage til toppen
Hjemmeside
andreasholm
tir maj 19 2009, 05:18

Registeret medlem #229
Oprettet: fre sep 22 2006, 01:10
Sted: søborg/gladsaxe
ja som thomas skriver kommet du til at betale indtil barnet er 18/21 år det er vist kun hvis at han søger om at adoptere barnet at betaling fra falder for så afskriver du dig barnet 100 %

Andreas Aksfelt-Holm

Emma Puk på 8 år 16-04-2000 og Jonas Victor på 6 år 24-09-2001 og Bastian Loke 26-09-2008

]

Tilbage til toppen
Hjemmeside

Gå til:     Tilbage til toppen

Syndiker denne tråd: rss 0.92 Syndiker this tråd: rss 2.0 Syndiker this tråd: RDF